[Gnucash-nl] Probleem het toewijzen van een crediteur in "Toewijzen als betaling" venster

Mark mdb.1603 op gmail.com
Vr Feb 1 09:12:20 EST 2019

Indien ik in een dagboek met de rechtermuis knop kies voor “Toewijzen als betaling” kan ik in het veld “Boeken op” niets invullen.
De lijst onder de pijltoets ernaast is niet gesorteerd en dus lastig uit te kiezen.
In getoond voorbeeld is geen crediteur ingevuld. In die gevallen dat dat wel zo is (indien die dus door GNUCash wordt “herkend”) dan verdwijnt die weer indien er bij Leverancier iets wordt ingevuld!

Mijn workaround nu is dat  indien er bij “Boeken op” een crediteur is ingevuld door GNUCash, deze dan te selecteren en met de rechtermuis knop toe kopieren (LET OP CTRL-C gaat hier niet werken!).
Dan kies ik een leverancier en plak daarna de crediteur weer in het veld “Boeken op” met de rechter muisknop (ook het: CTRL-V werkt hier niet!)

Is dit problem bij iemand bekend?

Groet

Mark

Sent from Mail for Windows 10