[Gnucash-nl] Probleem met datum na omschakeling naar nl_NL

Mark mdb.1603 op gmail.com
Vr Feb 1 07:22:42 EST 2019

GNU Cash versie 3.4
Windows 10 1803 `7`34.556

Indien ik in environment.local (of environment zelf) taal zet op nl_NL (zoals ik al eerder heb gedaan) krijg ik problemen met de datum in GNUCash.
In de dagboeken is de kolom datum LEEG en bij het aanmaken van een nieuwe transactie (CTRL-T) zie ik een ( in het datum veld.
 Indien een datum kies middels de datum popup, dan blijft alleen het ( in het datum veld staan.

Iemand dit al eerder gezien?

Mark

PS Ben nieuw in deze lijst dus ken de werkwijze nog niet. 😊

Sent from Mail for Windows 10